Veelgestelde vragen
Inklapbare content
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bij elk artikel geven we een indicatie van de levertijd zodat je weet hoe lang het gemiddeld duurt. De exacte levertijd van je bestelling is afhankelijk van de bezorgdienst, de verzendoptie en het gekozen bezorgmoment. We streven ernaar je bestelling dezelfde dag nog te verwerken en mee te sturen met de bezorgdienst. Houd er rekening mee dat, ondanks onze inspanningen, onvoorziene omstandigheden de levertijd kunnen beïnvloeden. De gemiddelde levertijd zal 5-10 werkdagen bedragen.
Welke verzendopties zijn er?
Omdat Laaginprijs.nl een online webshop is bieden wij alleen de optie voor: Thuis bezorgen.
Misschien in de toekomst kunnen wij u ook verwelkomen in een fysieke winkel :)
Naar welke landen bezorgen jullie?
Wij bezorgen uitsluitend in Nederland.
Bezorgen jullie ook op de eilanden?
Ja, we bezorgen ook op de Eilanden / Waddeneilanden.
Kan ik een bezorgmoment kiezen voor mijn bestelling?
Helaas op dit moment nog niet mogelijk. Dit zal in de toekomst wel worden aangeboden.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
We houden je per e-mail op de hoogte over de status van je bestelling. Dat doen we vanaf het moment dat je een bestelling plaatst tot het moment dat je je bestelling ontvangt. Daarnaast ontvang je via de mail een track & trace van de bezorgdienst.
Kan ik het bezorgadres van mijn bestelling wijzigen?
Of je het bezorgadres kan wijzigen, hangt af van de bezorgdienst die je bestelling bezorgt. PostNL Via ‘bezorging wijzigen’ in de Track & Trace van PostNL is het mogelijk om het bezorgadres te wijzigen naar een pick-up point. Je huisadres aanpassen is helaas niet mogelijk. Is je bestelling al te ver in het bezorgproces, dan is het helaas niet meer mogelijk om de bezorging aan te passen. Neem dan contact op met onze klantenservice om je bezorgadres aan te passen.
Wat moet ik doen als ik op het moment van bezorging niet thuis ben?
Als je op het moment van bezorging niet thuis bent, wordt je bestelling geleverd bij de buren, gebracht naar bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt of mee terug genomen voor een nieuwe bezorgpoging. Als je van te voren weet dat je niet thuis bent, dan kun je (afhankelijk van de bezorgdienst) je bezorgadres wijzigen.
Hoelang blijft mijn bestelling bij een pick-up point liggen?
Je bestelling blijft één week liggen bij een pick-up point.
Ik heb een klacht over de bezorging, waar kan ik terecht?
Mijn bestelling is niet compleet.
Is je bestelling niet compleet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Houd je ordernummer bij de hand, zodat we je snel kunnen helpen.
Het product is defect geleverd.
Heb je een defect product ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Houd je ordernummer bij de hand, zodat we je snel kunnen helpen. Samen bespreken we wat er mis is en hoe je het product kunt retourneren.
Het verkeerde product is geleverd.
Heb je een verkeerd product ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Houd het product en je ordernummer bij de hand, zodat we je snel kunnen helpen. Kijk ook of er ook een barcode bij het verkeerde product staat.
De Track & Trace werkt niet.
Controleer of de postcode en het trackingnummer kloppen op de website van de vervoerder. Het kan tot 24 uur duren voordat de link actief is. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice. Houd je ordernummer bij de hand, zodat we je snel kunnen helpen.
Ik heb niets ontvangen, maar mijn Track & Trace geeft aan van wel?
Heb je de bestelling niet ontvangen, maar geeft de Track & Trace aan van wel? Wacht dan een paar uur of tot de volgende dag. Het kan zijn dat de bestelling alsnog wordt bezorgd. Controleer ook even bij de buren en/of bij een dichtstbijzijnde PostNL-punt. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice. Dan nemen wij contact op met de vervoerder. Houd er rekening mee dat het een week of langer kan duren.